Tuesday 27 October 2015

MUDAHAN JODOH EMMA MAEMBONG DENGAN HERO KACAK KAMAL ADLI



L.A nak ucapkan tahniah la kepada pasangan artis ini....siapa mereka berdua ni?

Bekas Awek Zizan Razak la...Emma Maembong dengan Kamal Adli....


L.A tengok mereka ni memang sepadan..seorang tu cantik putih gebu mulus bibir pink ala bunga dekat korea tu...haaahaha... yang seorang tu kacak , bergaya , sado , semua ada lah ciri-ciri kat dia ( dalam hati L.A pun merembes tengok jejaka ni)..


walaupun mereka ni belum meletakkan hubungan istimewa mererka , tapi L.A doakan korang kahwin dan buat majlis grand-grand taw!! tak sabar nak tengok si Putih ( Emma ) si hitam ( Kamal) naim atas pelamin dan dapat ramai anak ...maklumah keturunan si emma ni kan bnyak anak..tengok saja adik beradik dia..fuyuuuooooo...


Emma dan Kamal - nasihat L.A kat korang , jangan dengar kata orang. banyakkan lakukan solat hajat..mana tahu memang jodoh kamu berdua...amiin....



Statement Emma!!

"Sejak dahulu lagi, saya sering mengatakan bahawa saya sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga. Rasa itu hadir mungkin disebabkan saya sudah mempunyai karier yang stabil dan tidak mahu berlengah-lengah dengan cinta monyet.

Jika dia (Kamal) merupakan jodoh yang telah ditentukan Tuhan, saya menerima dengan hati yang terbuka. Namun, jika sebaliknya, saya tidak akan menutup hati untuk bercinta lagi"

No comments:

Post a Comment