Tuesday 17 November 2015

SHAH ALAM - PERMUDAHKANLAH URUSAN AKU MENDAPAT ILMU DARINYA.....( hujan lebat kilat guruh )

SHAH ALAM - JAM 5.00 PETANG - FAKULTI MASSCOM UiTM-

Hari ini L.A merasakan dunia ini seolah-olah nak berlakunya hari kiamat. Oleh kerana hujan lebat campur dengan dentuman kilat sambung menyambung , aku berasa takut dan seram kerana terlihat suasana di luar kelas gelap gelita.



Ya Allah , sesungguhnya hari ini adalah hari untuk kau mnyuburkan tanaman dan memberikan minuman kepada makhluk ciptaan mu maka kau panjangkanlah umur ku agar dapat melihat awan keesokan hari.



selangakah demi selangkah aku berjalan dan    mengharungi masa untuk mendapatkan ilmu yang bermanfaat , kau kabulkan kanlah impian dan harapan aku menjadi seorang insan yang berguna pada ibu bapa dan rakan -rakan dikasihi.

Jam menunjukan pukul 5.03 Petang , L.A masih lagi berada didalam kelas Newspaper Editorial Management , diajar oleh pensyarah yang sangat dikagumi , hati aku merasa tidak sedap dan tenang kerana hujan yang lebat membuatkan aku takut. Permudahkanlah urusan aku YA ALLAH....



No comments:

Post a Comment